niedziela, 4 września 2011

Tiny Flyer's (fighter version)

Nie było tego w planach, jednak wrzucam dzisiaj krok po kroku malowanie Tiny Flyera w wersji myśliwskiej.
Użyłem do nich białego podkładu firmy Citadel, który... no cóż okazał się ciężki ;) Dlatego reszte flyerów będę malował już na czarnym podkładzie.

Krok 1 
Jest to oczywiście posprayowanie figsów.

Krok 2
Farbą Blood Red pomalowałem pierwsze części myśliwców:
Na zdjęciu nie widoczne są czerwone koła na bocznych częściach silników.

Krok 3
Pomalowałem owiewki na czarno:

Krok 4
Pzestrzeń wokół myśliwców optraktowałem farbą Regal Blue (Tak, to jest ciemno niebieski. Zdjęcie próbuje was oszukać):

Krok 5
Boczne ścianki pomalowałem na czarno, a potem wyższe jej części farbą Tin Bitz

Krok 6
Koniec :) Good Hunting!


Tak na koniec podzielę się jeszcze moimi spostrzeżeniami dot. malowania z białym podkładem. Ogólnie ja powiedziałem sobie: "Biały podkład do flyerów? NEVER!!". Malowanie ich było istnym koszmarem dla mnie (no może nie samych myśliwców, ale wody koło nich). I do tego męczę się teraz z fregatą, próbując wymyślić jej jakieś sensowne malowanie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz