sobota, 10 września 2011

The Empire is Incoming!

A dokładniej fregata i bombowiec. Postanowiłem strzelić parę zdjątek pomalowanych przeze mnie modeli. Tak, ich malowanie krok po kroku, też się kiedyś pojawi. Narazie jednak jestem ciekaw jak wam się będą one podobać. I z dedykacją dla Amdora (:D) pod koniec wrzucę ze 3 zdjęcia na których próbowałem uchwycić szczegółowość modeli. :) Zapraszam!


Zacznijmy od przedstawienia dzisiejszych okręcików. Po prawej mamy fregatę klasy uwatsu (4cm długości, 1cm szerokości), zaś po lewej bombowiec DFA-170 (4,5cm szerokości, 3,5 długości).

Zacznijmy od fregaty.






Tak, napis jest po prawdziwemu japońskiemu i znaczy gepard :P

Teraz zaś bombowiec:






I czas na detale dla Amdora:
Próbowałem schodki, ale raczej ich nie widać. Widać za to nity :P
 A tutaj drzwiczki z zawiasami o okienkiem :)

Pozdrawiam!

2 komentarze: