sobota, 10 września 2011

Malowanie Tiny Flyer'a (dive bomber version)

Hey!
Po długim czasie rozmyślania nad kwestią koloru bombowców nurkujących, wreszcie coś wymyśliłem. Oto malowanie krok po kroku. Zapraszam!


Krok 1
Pomimo iż mówiłem, że nigdy więcej nie użyje białego podkładu pod samoloty, dałem mu drugą szansę. I wyszło znacznie lepiej.

Krok 2
Figurki pokryłem Golden Yellow (citadel).

Krok 3
Dodałem na figurce detale takie jak owiewka (chaos black), wyloty śliników (blazing orange) oraz insygnia (blood red).


Krok 4
Podstawka poszła Regal Blue, a brzegi Chaos Black.

Krok 5
Wodę/niebo pomalowałem dodatkowo metodą dry brusha farbką Enchanted Blue, a brzegi podstawki dostały nagrodę w postaci Tin Bitz'a, którym zrobiłem kilka szlaczków. Zauważcie, że dorzuciłem jeszcze literę 'D' (od Dive Bomber), aby oznaczyć szwadron.


Krok 7
Ostatnim krokiem było poprawianie detali itd. Biały podkład wymaga więcej pracy niż czarny, ale w sumie to nie jest taki zły :) Za to niebieski wchodzący na żółty jest bolesny, przez co muszę znaleźć jakiś sposób na nie malowanie figurek niebieskim ;P



Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz