piątek, 7 października 2011

Malowanie PaK 40, PART 3

Witam!
Dzisiaj czas na ostatnią część z cyklu "malowanie PaK 40". Zrobimy to co najbardziej podoba mi się w tym dziale - podstawkę :)
Zapraszam!

Okay. Let's do it.

Krok 1
Za pomocą szpachlówki modelarskiej, formujemy teren na podstawce.

Krok 2
Gdy tylko skończymy nakładać szpachlówkę, we wcześniej wybrane miejsce wciskamy figurki. Następnie wygładzamy teren i czekamy aż szpachlówka wyschnie.

Krok 3
Malujemy szpachlówkę farbą "German Camo Black Brown".

Krok 4
Metodą drybrushu, farbką "Bestial Brown", malujemy podstawkę.



Krok 5
Drybrush "Graveyard Earth" na najwyższe punkty na podstawce.

--> Skoro teren mamy już zrobiony, przechodzimy do części drugiej. <--
--> Czas go ozdobić. <--


Krok 1
Za pomocą wikolu, posypki oraz "krzaczków" udekorujemy podstawkę. Wpierw pokrywamy wikolem miejsca, w których będzie trawa. Gdy już to zrobimy, wsadzamy nasze działo do pudełka z posypką i trzęsiemy nim aby trawa dostała się wszędzie tam, gdzie powinna. Wygląda to tak jak na załączonym obrazku.

Krok 2
Na wikol przyklejamy sobie krzaczki.
-- Do tego zdjęcia niestety zapomniałem zrobić. --


Krok 3 - OPCJONALNY
Za pomocą bandaża i dwóch farbek można zrobić tą śmiesznostkę. Siatkę maskującą. Może być ona zawieszona nad działem, albo być przednim (na co ja się zdecydowałem), albo gdziekolwiek indziej :P
Najpierw malujemy bandaż zielonym (ja wybrałem "Reflective Green"), po obu stronach.
Gdy wyschnie, robimy łaty kolorem brązowym (u mnie "Bestial Brown").
Następnie przyklejamy/montujemy we wskazanym miejscu. :P

Koniec.
Parę zdjątek:


--> Podsumowanie <--
Jestem bardzo zadowolony z tego działa. Pojawiły się tylko 2 'ale'. Po pierwsze, okazało się, że te biało-czerwone pasy są tylko na wystających z boku... czymś :D Po drugie - bandaż którego użyłem, powinnien mieć mniejsze otwory - wtedy jest lepszy efekt.
Ale nie licząc tych dwóch potknięć, wszystko jest okay.
Pozdrawiam!

Part 1 - PaK 40, part 1
Part 2 - PaK 40, part 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz