czwartek, 24 maja 2012

Francuskie tanki w tydzień - dzień 3

Czołem!
Dzisiaj zajmiemy się malowaniem pięciu podstawek lekkich czołgów. 
Zapraszam do lektury! :)
Eksperyment ze zdjeciami - wszystkie (prócz pierwszego) robiłem na zewnetrznej stronie parapetu - wyszło chyba całkiem znośnie...
Małe czołgi poszły mi dużo szybciej niż się spodziewałem. Zacząłem od dry-brushowania gąsienic, dział oraz bocznych kół farbą "Boltgun metal".

Nakładanie podstawowego kolory, "Catachan Green", zajęło mi najwięcej czasu - musiałem być bardzo ostrożny podczas malowania przestrzeni między gąsienicami,a działem.

Tylnie kominy otrzymały warstwę "Tin Bitz'a".

Ostrożnymi ruchami pędzla, uważając żeby niczego nie zabrudzić,  porobiłem nieregularne plamki farbkami "Catchan Brown" oraz "Komando Khaki".

Kończąc nakładać kamuflaż, wpadłem na pewien pomysł. Zrobiłem eksperyment na jednym z czołgów, malując na jego lewym boku francuską flagę. Chwilę później cała reszta jednostek otrzymała te flagi :)

Całe czołgi zwashowałem "Devlan Mud".
I teraz już tylko została trawka do przyklejenia.

Koniec :)
Jutro wezmę się za pozostałe 5 maszyn. Jeżeli starczy mi czasu, dopadnę też Medium Tanka.
Skróciłem też termin - niedziela 27 maja to deadline - potem niestety nie będę miał możliwości malowania.

2 komentarze:

  1. Jak się skonczyło malowanie tych tanków? Co z land shipem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po miesiącu Battletecha wrzucę fotki.
    Ogółem udało mi się skończyć Land shipa i dwa medium tanki. Cała reszta leży nie dokończona, bo po tym poście miałem nie spodziewany kryzys czasowy ;)

    OdpowiedzUsuń