niedziela, 5 sierpnia 2012

Miesiąc Battletech'a!

Czołem!
Tak, wiem. Dawno tu nie pisałem, nie dokończyłem także francuskich czołgów (udało mi się potem tylko pomalować fortecę i dwa mediumy). Ogółem od czasu ostatniego posta byłem pozbawiony możliwości a)dostępu do internetu; b) wystarczającej ilości do napisania posta.
Na szczęście sytuacja nie długo powinna się zmienić! :)

Po uzbieraniu troszku pieniędzy zamówiłem sobie parę rzeczy do Battletecha - świetnej gry przedstawiającej bitwy mechów. Wszystko to, co zamówiłem mam zamiar zrecenzować. Oprócz tego zrobię jakieś poradniki malarskie, AAR'y oraz spróbuję napisać opowiadanie.
Dlatego też postanowiłem zrobić Miesiąc Battletecha na blogu.
Start jeszcze nie dziś, jednak narazie moje plany przedstawiają się tak:
- Recenzja 25th introductory box set
- Recenzja podręcznika "Total Warfare"
- Recenzja Technical Readout 3050: the return of Kerensky
- Recenzja paru metalowych modeli od Iron Wind Metals.
- ARR liczba: 1/2
- Malowanie krok po kroku, liczba nieznana :)
- Opowiadnie, liczba: max 1
- Sprawozdanie z Polconu 2012 (o ile się pojawię, co nie jest jeszcze pewne)

W tej chwili jestem w trakcie czytania zasad. Gdy tylko je skończę i zagram pierwszą bitwę, zaczną się pojawiać pierwsze posty z serii "Battletech Month".
Mam nadzieję, że dałem Wam jakieś nadzieje na ciekawe posty :)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Mr Anderson, welcome back! We miss you... ;)
    Widzę, że dłuższe wystawienie na czar Solarisa robi swoje ;) Jak trafisz w ręce naszego S.A.M.-a i Ryo, to wsiąkniesz w machy na całego :D
    No i widzimy się (mam nadzieję) we wrześniu na ŁPG-u, będzie zarówno BT, jak i FT, czyli kolejne Połączone Manewry Floty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wsiąknąłem. Jestem po Quick Start rulsach oraz po pierwszej bitwnie w nich... Zasady pełne z pudełka to już tylko 17 stron do końca :D
    Nie tylko świat tej gry jest świetny ale i sama mechanika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja zapraszam! :D Zasady podstawowe tłumaczę w czwartek. Poza tym postaram się wszystkich chętnych "urobić" na ewentualny udział w sobotnim turnieju (pokażę kilka zabawek klanowych, bo pewnie na klanówkach będzie turniej).
    Poza tym w wolnej chwili możemy połączyć nasze intro floty Japończyków i skopać kilku Niemiaszków tudzież Francbacków :D

    OdpowiedzUsuń