sobota, 7 kwietnia 2012

Patrol w 2 dni - dzień 2

Czołem!
Niestety, niezapowiedziana wizyta znajomych pokrzyżowała mi plany, przez co modele są niby pomalowane (finalnie), ale jeszcze nie nazwane i nie umieszczone na podstawkach.
Ale zapraszam na raport z tego co jest :)
Przypominam oczywiście, że gra to Full Thrust, nacja NAC (angole)
Okay.
Zgodnie z radą Borsuuka, okręty otrzymały wiecej białych plamek. Skończyłem też malować flagi na burtach, a silniki pokryłem gloss varnishem.
Na lekkim krążowniku zrobiłem eksperyment - dostał on washa badab black, co jednak nie zbyt mi się podoba i narazie zostaną bez niego :)
Oto galeria:

Jak tylko okręty dostaną podstawki i napiszę ich nazwy, to wrzucę zdjątka.
I to tyle na dzisiaj.
Na opinie czekam w komentarzach :)
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Dwa szybkie pytanka - który okręt został pociągnięty washem (bo osobiście nie widzę między nimi różnicy), i czy przed użyciem go - washa - wstrząsnąłeś (może pytanie z działu oczywistych, ale warto je zadać)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekki krążownik, wash naturalnie wstrząśnięty.
    Na zdjęciach faktycznie tego tak dobrze nie widać, ale normalnie jest dużo ciemniejszy niż reszta patrolu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niestety nie powiem Ci nic więcej, co napisałem wcześniej. Jeśli dasz radę zrobić zdjęcia w lepszym oświetleniu, to może coś jeszcze wykombinuję. Na razie dla mnie ok.

      Usuń