piątek, 11 listopada 2011

Uwatsu class Frigate - malowanie krok po kroku

Witam!
Po długiej nie obecności na blogu, wrzucam nowy post.
Zapraszam!

Pomalujemy dziś fregatę klasy Uwatsu, do bitewniaka Dystopian Wars (recenzja: *klik.).

Krok 1
Jest to oczywiście pokrycie figurki podkładem. W tym przypadku - Skull White.

Krok 2
Czerwoną farbą (ja użyłem Blood Red cytadeli), pokrywamy wieżyczkę, kawałek dziobu, oraz dwie tylne blachy.

Krok 3
Kolorem Tin Bitz, malujemy rufowe kotły.

Krok 4
Drewniany pokład traktujemy brązowym. Na zdjęciu jest to Bestial Brown.


Krok 5
Ciemnym srebnym, najlepiej Boltgun metal'em, maziamy burtowe działa oraz lufy wieżyczki. Enchanted Blue pokrywamy okna.

Krok 7
Dry brush złotym (Shining Gold) na kotłach. Następnie poprawiamy wszystkie wyjścia "za linię" itd. Na sam koniec czarną farbą wypisałem nazwę okrętu.

Krok 8
Kotły, pokład, działa oraz wieżyczkę washujemy Badab Blackiem.
End.


Pod koniec dam jeszcze zdjątka reszty figurek jakie pomalowałem.
Fregaty:
Każdy szwadron to dwie zwykłe (czyli takie jak tą, którą przed chwilą malowałem) oraz jedna jako "squadron leader".

Bombowce:


I na koniec 10 Tiny Flyerów. Żółte to Dive Bombery (jeden nawet nie zaczęty jeszcze), niebiesko-szare to torpedowce, zielony to zwiadowca, a brązowo-zielone to myśliwce.


Naciskając na nazwę samolotów, możecie przejść do ich malowania krok po kroku.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz