wtorek, 15 lipca 2014

KovaL's Summer Salles!

Czołem! 
Jak zwykle witam Was po długiej nieobecności! ;)
Po kilku latach doświadczenia z bitewniakami w moim domu zaczęło gościć coraz to więcej i więcej figurek. Jedne systemy mnie wkręcały inne nie, w każdym razie nadszedł ten czas gdy z bólem musiałem zrobić ze sobą porządek. Z racji tego, że mam coraz mniej czasu przestałem grać w część systemów. Do innych postanowiłem zredukować liczbę armii/flot, gdyż znowu: nie mam czasu grać każdą z nich. W wyniku tego działania prezentuję Wam swoje towary i zapraszam do kupna! :)
Każda cena jest do negocjacji! Koszt przesyłki pokrywa kupujący (to też do ew. negocjacji :P ).
Jeżeli macie znajomych, którzy potencjalnie byliby zainteresowani kupnem, proszę dajcie im znać. :)
W Warszawie możliwy odbiór osobisty.
Generalnie jest to pierwszy raz kiedy sprzedaję jakiekolwiek figurki, więc wybaczcie mi, jeżeli niektóre ceny wydają się absurdalne. Jak mówiłem, wszystko jest do negocjacji! ;)
Możliwość wymiany na Infinity (CA, Moraci, Nomadzi), lub X-winga.
Infinity
Na pierwszy ogień idą modele z tego systemu. Mam troszkę starej, nie używanej od dłuższego czasu Ariadny. Wszystkie modele są pomalowane, choć maziałem je dość dawno, dlatego malowanie jest dość średniej jakości ;) Podstawki są, część z nich ma jakieś trawki, drzewka etc, jednak podstawki są do wykończenia.
Ariadna Starter Set: bez highlandera, czyli 3x Line Kazak, Szaser i Weteran. 50zł komplet, kozacy za 20, weteran za 15

Tankhunter Autocannon - 20zł - REZERWACJA
Scout Sniper - 15zł - REZERWACJA

Foxtrot Ranger LGL - 15zł - REZERWACJA

Przy zakupie 5 lub więcej miniaturek dorzucam pudełko (zdjęcie poniżej). Choć wygląda niepozornie to dobrze mi służyło. Oczywiście w przypadku rzutów i innych ekstremalnych przypadków figurki w środku nie będą bezpieczne, jednak w normalnych warunkach box spełnia swoją rolę.


Dystopian Wars
Jestem wielkim fanem tego systemu, toteż sprzedaż czegokolwiek przyszła mi z wielkim trudem, jednak w momencie kupna pruskiej floty stwierdziłem że co za dużo to nie zdrowo! :P
Zdecydowałem się sprzedać moje siły lądowe, gdyż walki morskie bardziej mnie pociągają ;)
Francuzki starter lądowy (pierwszego wzoru):
Pomalowany capital, bombardy, dwa medium tanki i 5 tokenów. Reszta czarny podkład i zrobione podstawki. Żetony i templatki, tak samo jak pudełko obecne w dobry stanie.  120zł
Kupno pojedynczych składników startera raczej niechętnie, ale możliwe - zainteresowani PM'kę proszę posłać ;)

Z wielkim bólem muszę również wystawić swoją Francuzką flotę morską. Na obecnych zasadach jest jedną z silniejszych flot, zarówno w walce jak i wyglądzie :)
Starter - 160zł
Lotniskowiec - 50zł
Krążowniki klasy Toulon - 40zł
W gratisie pudełko Save & Sound, w którym flota jest przetrzymywana i karty statystyk do nowej edycji.
Oczywiście ceny do negocjacji :)

Oprócz tego mam jeszcze Pruskie Sterowce:
Airfortress - 60zł
Gewitterwolek - 50zł
Pflich x2 - 40zł
Jaeger x3 - 40zł
90 za komplet.

Dystopian Legions
Jeden z ostatnich postów na tym blogu dotyczył pruskiego startera - i to właśnie on jest na sprzedaż. 
Powód? Gram w infinity, które wypełniło lukę "skirmish" nie pozostawiając miejsca na inne systemy. :)
Prussian Starter Set: 2 grenadierów pomalowanych, jeden WIP, pancerze parowe sklejone. Reszta nietknięta w torebeczkach foliowych. Rulebook w dobrym stanie (pozaginane rogi), linijka, karty (w protektorach ffg) etc dołączone. Nie ma tylko kostek (bo mi się spodobały i sobie przywłaszczyłem :P ). Cena: 120zł (70 taniej niż cena sklepowa...)


Flames of War
Choć system jest bardzo sympatyczny to nie mam już na niego czasu... :(
Wszystkie rzeczy są przeznaczone na Late War.

3x Sherman ze startera - WIP. 10zł za czołg, 20 za wszystkie trzy.

PLANSZÓWKI

Warhammer Inwazja - Nieużywany, w stanie jak nowy. Żetony posegregowane w woreczkach foliowych. Cena wywoławcza to 100zł

Gears of War -  Polska wersja językowa, grana kilka razy, ale śladów użytku nie widać. Duże karty w sztywnych protektorach, małe karty bez, ale w bardzo dobrym stanie. Żetony i kostki posegregowane w woreczkach strunowych, figurki w perfekcyjnym stanie również w woreczkach foliowych. Cena wywoławcza 200zł

Star Wars Lcg - Gra w wersji angielskiej, grana raz, bez żadnych śladów użycia, de facto jak nowa. Żetony posegregowane w woreczkach strunowych. Cena wywoławcza 90zł

Tide of Iron - Gra w dobrym stanie, grana kilka razy. Karty mają ręcznie robione polskie tłumaczenia, w prosty sposób możliwe do usunięcia. Pudełko jest w średnim stanie, elementy gry posegregowane i w stanie dobrym/bardzo dobrym.
Cena to 180zł

Dywizjon 303 - Nowy, kilka żetonów wyjętych z wyprasek. Cena to 30zł

World of Warcraft CCG - dwa decki (jak widac na obrazku), w bardzo dobrym stanie. Oba za 80zł, 50zł za sztukę.
\

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz