niedziela, 25 sierpnia 2013

Project "Pizza" - Part II

Hejka! :)
Projekt w dalszym ciągu trwa.
Rozpocząłem malowanie fregat. Niestety, plany zdołał pokrzyżować mi spray podkładowy, który oczywiście musiał się skończyć. Dlatego pomalowałem tylko jedną...
Oczywiście zaczynamy od położenia podkładu - w tym wypadku czarnego. Generalnie, nie cierpię białego, więc staram się go unikać jak tylko mogę ;)
Zdecydowałem się na ciemno-zielone malowanie z czerwonymi elementami. Mimo wszystko wciąż myślę nad czymś innym, więc jeżeli ktoś ma jakiś pomysł - niech da znać. :)
Malowanie rozpocząłem od dry-brusha metalikiem. Dlaczego zacząłem od suchego pędzla? Generalnie w moim wykonaniu dry brudzi wszystko dookoła, więc bez sensu byłoby dwa razy malować elementy wokół niego ;)
Następnie, lekko rozwodnioną farbą Catachan Green, pokryłem kadłub i nadbudówkę fregaty.
Kotły i rury umiejscowione na śródokręciu potraktowałem farbą Tin Bitz.
Nad kolorem pokładu zastanawiałem się dość długo. Pomysł brązowego jako desek szybko odrzuciłem. Początkowo zdecydowałem się, że pokład zostawię czarny, jednak w końcu pokryłem go farbą German Grey.
Kolejnym krokiem, było ponowne użycie Mithllir Silver'a (czy jakoś podobnie :D ). Pokryłem nim włazy, drzwi, mocowania rur, lufę wieżyczki i konstrukcję podtrzymującą wyrzutnię bomb głębinowych.
Malowanie okien poszło bardzo szybko. Najpierw całą ich powierzchnię przykryłem Regal Blue, następnie dolne rogi rozjaśniłem Hoeth Blue.
Kolejne zdjęcia wyszły strasznie ciemne. Myślę, że może mieć to związek z późną porą malowania, w każdym bądź razie, dopiero dzisiaj rano zdołałem zrobić zdjęcie, dlatego reszta kroków będzie zilustrowana jednym zdjątkiem. :)
Dziobową i rufową ozdobę, jak i krawędzie burty oraz nadbudówki pokryłem farbą Blood Red. Czerwone stały się również obramówki okien. Następnie ozdobne wzorki na dziobie i rufie rozjaśniłem Blazing Orange. Za pomocą wash'a Badab Black przyciemniłem metalowe elementy, kotły oraz zagłębienia miedzy nitami.
I oto rezultat. Zastanawiam się jeszcze nad wypisaniem nazwy okrętu na burcie...
Jak Wam się podoba? :)
Pozdrawiam! :)

1 komentarz: